Участь в експеременті "Психолого-педагогічні засоби оцінки рівнів сформованості компетентностей молодших школярів як чинник управління якістю навчанняв системі розвивальної освіти"

Дослідно-експериментальна робота всеукраїнського рівня


          Психолого-педагогічні засоби оцінки рівнів сформованості компетентностей молодших школярів як чинник управління якістю навчанняв системі розвивальної  освіти.


Науковий керівник:
Максименко Сергій Дмитрович, директор Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, професор


  Установи-учасники дослідження
  
•Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (наукове керівництво,ініціатор дослідження);
•Незалежний науково-методичний центр «Розвиваюче навчання» (ініціатор дослідження);
•Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» (ініціатор дослідження);
•Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (учасник дослідження);
•Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (учасник дослідження);
•Українська асоціація «Розвивальне навчання» (учасник дослідження).


Об’єкт дослідження – управління розвитком учнів початкових класів у системі розвивального навчання Ельконіна – Давидова.
 
Предмет дослідження – психолого-педагогічні засоби оцінки рівнів сформованості ключових (уміння вчитися) і предметних (комунікативної та математичної) компетентностей молодших школярів та функціональні особливості навчального процесу.


Мета дослідження – удосконалення умов розвитку дітей молодшого шкільного віку шляхом розробки та впровадження в навчальний процес комплексу психолого-педагогічних засобів оцінки рівнів сформованості компетентностей молодших школярів.


База практичного дослідження


•Харківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 122 Харківської міської ради Харківської області (директор Гаврилова І.А.);
•Харківський ліцей № 161 «Імпульс» Харківської міської ради Харківської області (директор Рибальченко В.В.);
•Київський Кловський ліцей іноземних мов № 77 Київської міської ради (директор Співакова І.Б.);
•Київська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 239 Київської міської ради (директор Гриценко А.І.);
•Харківська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 85 Харківської міської ради Харківської області (директор Кутнякова Н.В.);
•Косівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 1 Косівської районної ради Івано-Франківської області (директор  Грималюк Г.М.).


Етапи та строки проведення експерименту
  
1.Організаційно-підготовчий етап (липень 2014 р. – жовтень 2014 р.)
2. Концептуально-діагностичний етап (листопад 2014 р. – березень 2015 р)
3. Формуючий етап (квітень 2014 – червень 2017)
4. Контрольний етап (липень 2017 – жовтень 2017)
5. Узагальнюючий етап (листопад 2017 – червень 2018)


Очікувані результати
  
1. Монографія «Становлення предметних та ключових  компетентностей   молодших школярів в умовах формування навчальної діяльності».
2. Комплект психолого-педагогічного інструментарію діагностики ключових (уміння вчитися) та  предметних (комунікативної, математичної) компетентностей: збірники контрольно-діагностичних робіт для визначення рівнів сформованості предметних компетентностей; збірник критеріально-орієнтованих тестів для діагностики рівнів сформованості ключової компетентності вміння вчитися.
3. Методичні рекомендації для вчителів та шкільних психологів щодо вдосконалення навчально-виховного процесу та організації коригувальної роботи з учнями на основі даних психолого-педагогічного моніторингу. 

4. Навчально-методичний посібник для вчителів початкових класів «Моніторинг формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів як засіб управління якістю навчання в системі розвивальної освіти».
 5. Електронний методичний посібник для вчителів початкових класів з питань організації навчального співробітництва та навчальної діяльності учнів 1 – 4 класів у системі розвивального навчання.
 6. Наукові та науково-методичні публікації в психолого-педагогічних журналах за результатами дослідно-експериментальної роботи з теми «Психолого-педагогічні засоби оцінки рівнів сформованості компетентностей молодших школярів як чинник управління якістю навчання в системі розвивальної освіти».


Комментариев нет:

Отправить комментарий