Дослідно-експериментальна
робота всеукраїнського рівня
Психолого-педагогічні засоби оцінки рівнів сформованості компетентностей
молодших школярів як чинник управління якістю навчанняв системі
розвивальної освіти.
Науковий керівник:
Максименко Сергій Дмитрович, директор Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, професор
Установи-учасники дослідження
•Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (наукове керівництво,ініціатор дослідження);
•Незалежний науково-методичний центр «Розвиваюче навчання» (ініціатор дослідження);
•Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» (ініціатор дослідження);
•Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (учасник дослідження);
•Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (учасник дослідження);
•Українська асоціація «Розвивальне навчання» (учасник дослідження).
Об’єкт дослідження – управління розвитком учнів початкових класів у системі
розвивального навчання Ельконіна – Давидова.
Предмет дослідження – психолого-педагогічні засоби оцінки
рівнів сформованості ключових (уміння вчитися) і предметних (комунікативної та
математичної) компетентностей молодших школярів та функціональні особливості
навчального процесу.
Мета дослідження –
удосконалення умов розвитку дітей молодшого шкільного віку шляхом розробки та
впровадження в навчальний процес комплексу психолого-педагогічних засобів
оцінки рівнів сформованості компетентностей молодших школярів.
База практичного дослідження
•Харківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 122 Харківської міської
ради Харківської області (директор Гаврилова І.А.);
•Харківський ліцей № 161 «Імпульс» Харківської міської ради Харківської області
(директор Рибальченко В.В.);
•Київський Кловський ліцей іноземних мов № 77 Київської міської ради (директор
Співакова І.Б.);
•Київська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 239 Київської міської ради
(директор Гриценко А.І.);
•Харківська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 85 Харківської міської ради
Харківської області (директор Кутнякова Н.В.);
•Косівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 1 Косівської районної ради
Івано-Франківської області (директор Грималюк Г.М.).
Етапи та строки проведення експерименту
1.Організаційно-підготовчий
етап (липень 2014 р. – жовтень 2014 р.)
2. Концептуально-діагностичний етап (листопад 2014 р. – березень 2015 р)
3. Формуючий етап (квітень 2014 – червень 2017)
4. Контрольний етап (липень 2017 – жовтень 2017)
5. Узагальнюючий етап (листопад 2017 – червень 2018)
Очікувані результати
1. Монографія «Становлення
предметних та ключових компетентностей молодших школярів
в умовах формування навчальної діяльності».
2. Комплект психолого-педагогічного інструментарію діагностики ключових (уміння
вчитися) та предметних (комунікативної, математичної) компетентностей:
збірники контрольно-діагностичних робіт для визначення рівнів сформованості
предметних компетентностей; збірник критеріально-орієнтованих тестів для
діагностики рівнів сформованості ключової компетентності вміння вчитися.
3. Методичні рекомендації для вчителів та шкільних психологів щодо
вдосконалення навчально-виховного процесу та організації коригувальної роботи з
учнями на основі даних психолого-педагогічного моніторингу.
4. Навчально-методичний
посібник для вчителів початкових класів «Моніторинг формування ключових та
предметних компетентностей молодших школярів як засіб управління якістю
навчання в системі розвивальної освіти».
5. Електронний методичний посібник для вчителів початкових класів з
питань організації навчального співробітництва та навчальної діяльності учнів 1
– 4 класів у системі розвивального навчання.
6. Наукові та науково-методичні публікації в психолого-педагогічних
журналах за результатами дослідно-експериментальної роботи з теми
«Психолого-педагогічні засоби оцінки рівнів сформованості компетентностей
молодших школярів як чинник управління якістю навчання в системі розвивальної
освіти».
Дослідно-експериментальна
робота всеукраїнського рівня
Психолого-педагогічні засоби оцінки рівнів сформованості компетентностей
молодших школярів як чинник управління якістю навчанняв системі
розвивальної освіти.
Науковий керівник:
Максименко Сергій Дмитрович, директор Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної академії педагогічних наук України, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, доктор психологічних наук, професор
Установи-учасники дослідження
•Інститут психології імені Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (наукове керівництво,ініціатор дослідження);
•Незалежний науково-методичний центр «Розвиваюче навчання» (ініціатор дослідження);
•Комунальний вищий навчальний заклад «Харківська академія неперервної освіти» (ініціатор дослідження);
•Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка (учасник дослідження);
•Івано-Франківський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (учасник дослідження);
•Українська асоціація «Розвивальне навчання» (учасник дослідження).
Об’єкт дослідження – управління розвитком учнів початкових класів у системі
розвивального навчання Ельконіна – Давидова.
Предмет дослідження – психолого-педагогічні засоби оцінки
рівнів сформованості ключових (уміння вчитися) і предметних (комунікативної та
математичної) компетентностей молодших школярів та функціональні особливості
навчального процесу.
Мета дослідження –
удосконалення умов розвитку дітей молодшого шкільного віку шляхом розробки та
впровадження в навчальний процес комплексу психолого-педагогічних засобів
оцінки рівнів сформованості компетентностей молодших школярів.
База практичного дослідження
•Харківська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 122 Харківської міської
ради Харківської області (директор Гаврилова І.А.);
•Харківський ліцей № 161 «Імпульс» Харківської міської ради Харківської області
(директор Рибальченко В.В.);
•Київський Кловський ліцей іноземних мов № 77 Київської міської ради (директор
Співакова І.Б.);
•Київська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 239 Київської міської ради
(директор Гриценко А.І.);
•Харківська спеціалізована школа І – ІІІ ступенів № 85 Харківської міської ради
Харківської області (директор Кутнякова Н.В.);
•Косівська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 1 Косівської районної ради
Івано-Франківської області (директор Грималюк Г.М.).
Етапи та строки проведення експерименту
1.Організаційно-підготовчий
етап (липень 2014 р. – жовтень 2014 р.)
2. Концептуально-діагностичний етап (листопад 2014 р. – березень 2015 р)
3. Формуючий етап (квітень 2014 – червень 2017)
4. Контрольний етап (липень 2017 – жовтень 2017)
5. Узагальнюючий етап (листопад 2017 – червень 2018)
Очікувані результати
1. Монографія «Становлення
предметних та ключових компетентностей молодших школярів
в умовах формування навчальної діяльності».
2. Комплект психолого-педагогічного інструментарію діагностики ключових (уміння
вчитися) та предметних (комунікативної, математичної) компетентностей:
збірники контрольно-діагностичних робіт для визначення рівнів сформованості
предметних компетентностей; збірник критеріально-орієнтованих тестів для
діагностики рівнів сформованості ключової компетентності вміння вчитися.
3. Методичні рекомендації для вчителів та шкільних психологів щодо
вдосконалення навчально-виховного процесу та організації коригувальної роботи з
учнями на основі даних психолого-педагогічного моніторингу.
4. Навчально-методичний
посібник для вчителів початкових класів «Моніторинг формування ключових та
предметних компетентностей молодших школярів як засіб управління якістю
навчання в системі розвивальної освіти».
5. Електронний методичний посібник для вчителів початкових класів з
питань організації навчального співробітництва та навчальної діяльності учнів 1
– 4 класів у системі розвивального навчання.
6. Наукові та науково-методичні публікації в психолого-педагогічних
журналах за результатами дослідно-експериментальної роботи з теми
«Психолого-педагогічні засоби оцінки рівнів сформованості компетентностей
молодших школярів як чинник управління якістю навчання в системі розвивальної
освіти».
Комментариев нет:
Отправить комментарий